Nezaměnitelný bas Tomáše Šelce ve službách Jana Dismase Zelenky
Tomáš Šelc se věnuje kantátové a oratorní hudbě 18.–20. století, romantické písni i opeře, a to ve spolupráci s vynikajícími orchestry, soubory a dirigenty (Bamberger Symphoniker, Budapest Festival Orchestra, Orchestre National des Pays de la Loire, Collegium 1704, Collegium Vocale Gent, Taverner Consort ad.). V díle Jana Dismase Zelenky a J. S. Bacha však jako by našel své nejbytostnější místo. Volba Zelenky pro jeho supraphonský debut tak byla jasná, stejně jako spolupráce s renomovaným souborem Collegium Marianum. Album přináší tři Zelenkovy vrcholné liturgické skladby určené basu, jež vznikly v prostředí drážďanské dvorní kapely v rozmezí sedmi let. Mistrně navozená tísnivá atmosféra první z Jeremiášových Lamentací (1722) pro liturgii temných hodinek (tenebrae), důstojná chvála Hospodina v žalmu Confitebor tibi Domine (1729) i úpěnlivé volání ze slzavého údolí tohoto světa v mariánské antifoně Salve Regina (1724)…